ثبت وب سایت          تبلیغات          RSS          درباره ما          تماس با ما
امروز جمعه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
جم پو,خرید جم کلش اف کلنز ارزان,خرید جم کلش رویال ارزان

مردم همچنان از خدمات پس از فروش خودرو ناراضی هستند

مردم همچنان ناراضی از خدمات پس از فروش خودرو

براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مردم همچنان از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.

مردم همچنان ناراضی از خدمات پس از فروش خودرو

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا، مصرف‌کنندگان خودرو در ایران از  کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و همچنین گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی ناراضی هستند.

البته این نارضایتی از فرایند فروش خودرو فراتر رفته و به کیفیت و قیمت خدمات پس از فروش خودرو نیز تسری یافته است.

در این زمینه براساس جدیدترین ارزیابی صورت گرفته، مصرف‌کنندگان در پنج شاخص اصلی از خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی خودروسازان و واردکنندگان خودرو ناراضی هستند.

“کمبود یا نبود قطعات یدکی”، “کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات”، هزینه‌تراشی بی مورد”، “کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز” و “عدم انجام کار یا رفع ایراد”؛ پنج انتقاد اصلی مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است.

این نتایج براساس ارزیابی صورت گرفته از وضعیت رضایتمندی مردم از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در شش ماهه نخست امسال (۱۳۹۵)، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به دست آمده است.

منبع: اخبار خودرو 

مطالب مرتبط

post
1207

دیگران می خوانند

    فرصت نگار,آگهی استخدام دولتی و خصوصی